16 de març del 2015

Vols fer una càmera Instagram de ganxet?


Amb la idea que la tècnica amigurumi permet reproduir qualsevol objecte, estava claríssim aquest regal per a una amiga molt molt iger. I vet aquí, després de tres prototipus, el resultat. 

Vaig xafardejar una mica per Internet i hi vaig trobar algunes càmeres Instagram en versió amigurumi, poques. Així que el patró havia de ser de creació pròpia.


El més complicat va ser la carcassa. Acostumada a les formes esfèriques dels amigurumis, em va costar una mica trobar les proporcions adequades. Un cop llesta la carcassa, la resta va ser més senzilla, malgrat la indecisió a l'hora de fer els reflexos al vidre de l'objectiu. Després de diverses proves, vaig optar per una fórmula ben senzilla: unes puntades de color morat.

Ara només em sap greu que vaig regalar el tercer prototip, quan el definitiu encara va ser el següent, la qual cosa demostra que a l'hora de fer ganxet el més important és no defallir.

Get the english pattern.

2 comentaris:

  1. Hola, no consigo el patrón de la cámara. podrías enviármelo a mi correo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Por supuesto, Ana Haydee. Escríbeme a descabdello@gmail.com y te envío el patrón.

      Elimina