25 de desembre del 2016

El regal

Aprofitant que el matí de Nadal és un bon moment per als regals, aquest és el resultat del sorteig que vaig prometre amb motiu de les 100.000 visites al blog. He fet el sorteig amb el web Fluky fa uns minuts i això és una captura de pantalla.


I el número 5 respon a Maus Crochet. Felicitats! Ja tinc la teva adreça electrònica. Així que ara mateix t'envio el teu regal.

Com ja saps, el premi del sorteig eren els meus primers patrons prèmium, a la venda des del juliol a Patronesamigurumi.org i a Etsy: la papallona i la libèl·lula. Espero que et diverteixis molt teixint-les.


Gràcies a totes per ser-hi i bon Nadal!

Juliol de 2022: Actuament els patrons només estan a la venda a la meva botiga d'Etsy.

3 comentaris:

  1. Ohhh quina alegria! Això sí que és començar bé el dia de Nadal! Moltíssimes gràcies! Tan bon punt les teixexi, t'enviaré les fotos (ja tinc unes ganes....).

    I tal i com vaig dir, penso que fas unes coses precioses. Enhorabona!

    A todas las tejedoras, os animo a comprar sus patrones, porque a parte de muy buen gusto, están MUY bien explicados y muy claros!

    Gràcies Judith =^.^=

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uau! Això sí que és bon màrqueting! :) Gràcies a tu, Almudena. Espero que t'agradi el resultat. Petons.

      Elimina