16 de gener del 2017

A punt per al fred

Tot a punt per a l'onada de fred? Jo, de moment, no tinc gaire més fred que altres dies però segons els metereòlegs toca abrigar-se. Així doncs, és el moment ideal per estrenar el meu coll de ganxet.


A casa es van estranyar que per fi fes alguna cosa per a mi. La veritat és que ja era hora. Entre que em fa peresa teixir qualsevol cosa que no sigui un amigurumi i que no hi tinc gaire traça ni sé fer gaires punts més enllà del punt baix i el punt alt, vaig considerar que el millor era repetir amb el model que ja vaig fer per a la meva germana fa temps. Així que la base és el patró de Creativa Atelier però, com que jo volia fer-hi dos tombs i la meva talla havia de ser XL, la primera filera és de 140 cadenetes.


A més de repetir patró, també vaig comprar la mateixa llana: Merino Top, de la casa Valeria Lanas, en el color 126, que és un turquesa intens, tot i que la foto no li fa gaire justícia. N'he necessitat gairebé dos cabdells i amb un ganxet de 6 mm l'he enllestit molt ràpid.

Per a la pròxima onada de fred, que espero que sigui l'hivern vinent, em comprometo a provar altres patrons, potser per fer-me uns mitons, i també alguna altra llana, més suau i elàstica.

10 comentaris:

  1. N'estic segura que no hi haurà punt que se't resisteixi. Si vols algun patró de bufs i xal jo en tinc i amb punt alt es poden fer moltes coses! segur que per aquests dies de fred t'anirà super bé. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no hi ha punt que se'm resisteixi t'asseguro que és per tossuderia i no pas per traça. Hahaha. Gràcies per l'oferiment, Mabel. Has publicat algun d'aquests patrons al blog? Quan tingui una estona remeno, a veure si els trobo.

      Elimina
  2. És xulíssim! M'agrada molt aquest color i aquest punt. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gràcies, Sílvia. Jo tinc debilitat per aquest color. Petons.

      Elimina
  3. Pues si de vez en cuando no está mal darnos un caprichito para nosotras mismas!. y viene genial para estps días que está haciendo, hoy sobretodo no consigo entrar en calor .
    Besos guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claro que sí! Tenemos que hacerlo más a menudo. Abrígate bien y besos.

      Elimina
  4. Supongo que lo habrás estrenado rápido con estos fríos!!!
    Y que gusto da cuando te preguntan y dices...siii me lo he hecho yo!!!
    Te ha quedado precioso!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí! Ya lo he estrenado. La verdad es que abriga y sí, me encanta lucirlo. Gracias, Anni.

      Elimina
  5. Tiene pinta de calentito y suave. Te ha quedado muy bonito! Lo de los colores en las fotos ya sabes... nunca sale el que es! Qué rabia! Pero sí que parece bonito.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, qué difícil es hacer buenas fotos. Menos mal que en directo es tal y como parece: bonito, calentito y suave. Gracias por la visita, Rosana.

      Elimina