20 de març del 2017

Un elefant, dos elefants, tres elefants...

M'encanten els animals salvatges. Per descomptat, m'encanten els de veritat i més si els puc veure en directe. Però, tot i no ser tan habituals com els conillets i els ossets, també m'encanten en versió amigurumi. Així que quan Instagram va començar a omplir-se de fotos amb els elefantets de Mister O'Lui vaig afegir aquest patró a la meva llista d'amigurumis pendents. Per cert, per si tens curiositat, hi tinc apuntats més de 80 amigurumis! No sé pas si mai aconseguiré reduir la llista! Per sort, l'elefantet de Mister O'Lui ja no hi és.


Això sí, he de confessar que he fet molts canvis en el patró original. Sí, a Instagram semblava moníssim però un cop el vaig tenir a les mans hi havia coses que no em feien el pes: les orelles caigudes, un cos diminut, el disseny de les potes, la bufanda (amb la calor que fa ja!)... I sobretot que no té braços! En fi, un cop més aquí tens el patró traduït i modificat.


El que sí que vaig mantenir és l'expressió tristoia original, amb les celles brodades, i el toc de color a les potes. I un cop em vaig enamorar de l'elefantet, ja no vaig poder parar fins a tenir-ne una petita bandada.


Juliol de 2022: Actualment aquest patró de Mister O'Lui no està disponible.

12 comentaris:

  1. m'agrada, m'agrada, m'agrada...

    quines cucades...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí, són una cucada tan petitets. :))) Gràcies, guapa!

      Elimina
  2. Me ENCANTA!!!!
    Este cae seguro... y ademàs con la misma cancion!!!
    ^.^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja... Pues menuda manada de elefantes amigurumi vamos a armar entre las dos!

      Elimina
  3. Què bufó! Amb quina mida de fil/agulla l'has fet? Queda petitó, oi?
    Aviam si m'animo. Moltes gràcies per compartir el patró!
    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Núria. És molt petitet: fa 8 cm d’alçada. I és tan bufó que t’hi has d’animar. Jo sempre treballo amb fil de 3,5 mm i un ganxet més petit, de 2,5 mm.

      Elimina
  4. que chulo te ha quedado! yo me animé con el pingüino y el búho y ahora que veo tu elefantito me están dando ganas de animarme también, como tú dices no se si alguna vez de hacer todo lo que tengo pendiente, porque sumar se me da muy bien pero restar... eso ya es otra cosa jajajaja
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. El pingüino es un amor también, con su gorrito... Y así vamos sumando! Jajaja...

      Elimina
  5. Que bonitooo...pues mira! ya me has dado una idea...aunque ni de lejos sumo 80 ja ja...menuda lista!
    Veré el que comentas, pero desde luego el tuyo me encanta!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Anni. Ya sabes: o te pones manos a la obra o lo añades a tu lista. ;)

      Elimina
  6. Són molt bufons aquests elefantets encara que a mi amb la cara trista em recorden l'elefant del conte l'elefant encadenat. Una llista de 80 deu nidó però friso per veure quin serà el següent. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel. No coneixia aquest conte de Jorge Bucay. L'acabo de llegir i m'ha encantat però prometo que la resta d'elefantets de la bandada somriuran ;)

      Elimina