13 de novembre del 2017

En Rainbow, el faune

En aquesta època, com ja es tradició, el web Amigurumi patterns convoca un concurs de disseny d'amigurumis. I, com ja és tradició, he estat treballant en un amigurumi per presentar a concurs. L'any 2015, vaig presentar-hi en Bernard, el forçut de circ, i l'any 2016, dos adorables monstres, en Berndt i la Judy.

Enguany, l'objectiu és dissenyar una criatura màgica. Així que de moment les propostes són unicorns, sirenes, dracs i fades, a banda d'algun gnom, alguna bruixa, algun griu i algun mag. Vaig pensar en la meva sirena, però la veritat és que si em presento cada any a aquest concurs és perquè m'encanta assumir cada any un repte nou. Per tant, vaig aventurar-me en el món de les criatures màgiques. El primer que se'm va acudir va ser un faune. I quan imagino un personatge ja no el puc abandonar. Això sí, havia de ser un faune alegre i naïf, res a veure amb els faunes diabòlics. De tot això i després d'un parell de prototips, va néixer en Rainbow, un faune que viu allà on neix l'arc de Sant Martí.


Si em segueixes, ja saps que m'agrada experimentar amb les formes i no limitar-me a encaixar peces esfèriques o allargades les unes amb les altres. Per tant, un faune, amb potes de cabra, el tors nu i uns braços moldejats, era el repte ideal.


Com a complement a un faune tan naïf que té les banyes del color de l'arc de Sant Martí, una mata de cabells teixida amb Nieve, de Valeria Lanas. I per si fa fred, una bufanda interminable amb l'últim dels fils que ha arribat per augmentar la meva carta de colors.

Per cert, fins a  finals de mes està obert el termini per presentar dissenys a concurs. Després, de l'1 al 8 de desembre, hi haurà una votació popular. L'any 2015 em vaig classificar en la posició 107 i l'any passat, en la 91. Dubto que amb la competència que hi ha continuï escalant posicions però, passi el que passi, en Rainbow ja ha començat a fer la seva màgia i avui, després d'uns mesos de males perspectives en qüestions de salut, ha sortit l'arc de Sant Martí.

Després de la votació, en Rainbow es va classificar en la posició 268 d'un total de 707 participants.

14 comentaris:

  1. Te quedó genial. Me parece dificilísimo hacer esas patas de cabra. Me encanta tu fauno y por supuesto cuentas con mi voto cuando arranquen las votaciones. Sefuro que este año sigues fon la remontada de puestos, ya verás.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Leti! Las patas me dieron algún que otro quebradero de cabeza pero ha sido muy divertido diseñar mi fauno. Un besazo.

      Elimina
  2. Espero que subas muchos puestos en esa lista, y pienso que este fauno es digno de estar muuuuy arriba!!!
    Te ha quedado alucinante de bonito, y para los amantes de los amigurumis como yo, ya eres ganadora!
    Suerte y un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo me siento ganadora con hacer realidad el personaje que tengo en mente, pero no te negaré que ser ganadora para ti es toda una inyección de ánimo. Mil gracias, Anni. Besos.

      Elimina
  3. A veure jo no conec la competència però a mi m'encanta el teu disseny em sembla més que espectacular o sigui que com a mínim t'haurien de posar entre els 10 primers. Ara ja et dic que si jo tries per mi ets un número 1 clarissim. Jajaja si jo la vegada que vaig intentar fer un amigurumi vaig acabar estressada perduda i era senzillissim. Ets una crack. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha! Doncs si t'explico com m'estresso jo amb un fil i una agulla a la mà... No soc capaç ni de cosir una cremallera... Moltes gràcies, Mabel. Amb tot el que m'has dit, si un dia necessito una injecció d'autoestima t'aviso. ;) Un petó.

      Elimina
  4. Pues me encanta tu fauno!!!
    Logrado al 100%
    Te deseo muchísima suerte!!!

    ResponElimina
  5. Espero que de salud estés ya al 100%. Sobre Rainbow... pues chica! arriba ese ánimo, porque estoy segura de que vas a escalar puestos, es PRECIOSO! mágico, me traslada a la infancia y la verdad que no sé porqué!

    Tengo la sensación de que vas a quedar bien arriba, ¿te imaginas quedar la primera? MUUUUUUCHA SUERTE PRECIOSA!!!

    Muaaak!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por los ánimos, Steffy! La verdad es que no me imagino ganadora. Ya sabes que la competencia es feroz. Pero si mi fauno te parece mágico, reto conseguido! Y en cuanto a mi salud, la buena noticia fue que no tengo que pasar por tercera vez por el quirófano! Y eso seguro que también fue porque mi fauno hizo magia. Un besazo y gracias una vez más.

      Elimina
  6. M'encanta el faune que has dissenyat, es ideal....les potes són genials i les banyes amb els colors de l'arc de Sant Martí també. Espero que quedis en una molt bona posició perquè el treball ho mereix. Molta sort!
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, moltes gràcies, Mònica. Justament destaques les dues coses que més em van costar: les potes de cabra i els colors de les banyes. Quina bona vista que tens! ;) Gràcies per la visita i un petó ben fort.

      Elimina
  7. Se me borró el comentario... Te decía que este año ni me enteré del concurso pero que me voy a pasar por si llego a tiempo de votarte.
    Me encanta tú fauno, las patas y las pezuñas son geniales. Suerte!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Creo que ya no llegas a tiempo, pero gracias igualmente, Rosana. Qué pena que este año no te hayas enterado. Recuerdo que en la edición anterior quedaste en muy buena posición con tu muñeca gótica. Así que la enhorabuena aunque sea con retraso. ;) Un abrazo.

      Elimina